Oprawka z tworzywa elastycznego TR90 w kolorze czarnym, zausznik z aplikacją.4
CENA ZAWIERA:
OPRAWKI + SOCZEWKI Z TWOJĄ MOCĄ I ANTYREFLEKSEM, ETUI, ŚCIERECZKĘ PIELĘGNACYJNĄ, GWARANCJĘ
WYMIARY:
FRONT: 140mm | WYSOKOŚĆ OPRAWKI: 44mm | SZEROKOŚĆ SOCZEWKI: 53mm | MOSTEK: 19mm | DŁUGOŚĆ ZAUSZNIKA: 148mm
*tolerancja do 2mm
Dostawa:
Wysyłamy paczki w dni robocze w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Czas dostawy to zazwyczaj 1 do 5 dni roboczych - w zależności od wybranej formy wysyłki.
Dla zamówień z dodatkową usługą montażu soczewek, należy doliczyć 3-4 dni robocze do realizacji zamówienia.
Naszeprzesyłkidostarcza:
Kurier DPD |Z góry 10zł / Pobranie 15zł | Czas dostawy: 1-2 dni robocze
Kurier Inpost |Z góry 10zł / Pobranie 15zł | Czas dostawy: 1-2 dni robocze
PaczkomatyInpost |Z góry 9,50zł / Pobranie 14,50zł | Czas dostawy: 1-2 dni robocze
Odbiór w punkcie Ruch |Z góry 6zł | Czas dostawy: 2-5 dni roboczych
Darmowa dostawa dla płatności z góry dostępna w "koszyku" w zależności od wybranej formy wysyłki i kwoty zamówienia:
od 100zł - darmowy odbiór w punkcie Ruch, od 100zł - darmowe Paczkomaty InPost, od 120zł - darmowy kurier DPD i InPost.
PAMIĘTAJ Przy składaniu zamówienia bardzo ważne jest aby podać prawidłowy numer telefonu i adres mailowy na które wysłane zostaną wszelkie niezbędne informacje dotyczące Twojej przesyłki.
Płatność za towardokonasz zapomocą:
płatności Shoplo obsługiwane przez Blue Media
płatność pobraniowa
przelew tradycyjny
nr konta i dane przelewowe:
Nasz numer konta bankowego:
MBank 85 1140 2004 0000 3602 7624 2317 Blog Shop ul. Spokojna 8a/4 20-074 Lublin
Zwrot
Masz 14 dni na dokonanie zwrotu od momentu odebrania paczki. Zwrot zgłoś drogą mailową blogshopsklep@gmail.com podając niezbędne dane: imię, nazwisko i numer zamówienia. Uzupełnij formularz zwrotu który został dołączony do Twojej paczki i umieść go w przesyłce zwrotnej. Przesyłkę odeślij na adres: Blog Shop "ZWROT", Jacka Malczewskiego 118/1, 80-112 Gdańsk. Koszt zwrotu pokrywa konsument. Oprawki z soczewkami personalizowanymi nie podlegają zwrotom.
Jeśli nie masz formularza możesz go pobrać klikając w poniższy link:
Wymiana
Wymiana jest możliwa, jeżeli w chwili przyjęcia przez nas przesyłki, mamy na stanie wybrany produkt na wymianę. W przeciwnym razie dokonamy zwrotu.
Skontaktuj się z nami mailowo blogshopsklep@gmail.comzgłaszając chęć wymiany ipodając nazwę modelu na który chcesz wymienić swoje zamówienie. Odpowiemy na Twoje zapytanie czy w tym momencie taka wymiana jest możliwa.
Paczkę zwrotną należy odesłać na adres Blog Shop "WYMIANA", Jacka Malczewskiego 118/1, 80-112 Gdańsk. Do paczki zwrotnej należy dodać oświadczenie lub odręcznie napisaną adnotację zawierającą imię nazwisko, numer zamówienia i informację o wymianie na jaki model/kolor chcesz wymienić produkt. Koszt paczki zwrotnej pokrywa konsument.
Reklamacja
W pierwszej kolejności należy zgłosić reklamację na adres mailowy blogshopsklep@gmail.com, proszę podać nr zamówienia, opisać wadę i przesłać zdjęcie na którym wada będzie widoczna. Odpowiemy niezwłocznie na Twoją reklamację i przekażemy Ci dalsze wskazówki.
Zlecenie usługi montażu soczewek
Usługa montażu soczewek jest usługą wykonywaną na zlecenia Konsumenta. Dlatego dla tej usługi nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość.
Pamiętaj!
Jeżeli nie chcesz stracić prawa do zwrotu, polecamy zakup samych oprawek ze szkłami typu demo lens czyli bez usługi montażu. Po przymierzeniu oprawek, będziesz mogła/mógł zdecydować czy chcesz skorzystać z usługi montażu spersonalizowanych soczewek.
9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a). których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, to jest w szczególności umów, których przedmiotem był zakup:
I. szkieł korekcyjnych wykonanych na indywidualne zlecenie Klienta lub zgodnie z danymi wskazanymi na recepcie,
II. zakupu oprawek wraz ze szkłami korekcyjnymi, o których mowa w ust. 5 lit. a. powyżej.
b). o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy