Darmowa dostawa już od 100zł

Szukaj

Zwrot, wymiana, reklamacja

Zwrot

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktów w pierwszej kolejności wyślij email na adres blogshopsklep@gmail.com z danymi zamówienia, a kolejno:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres: Blog Shop "ZWROT", Jacka Malczewskiego 118/1, 80-112 Gdańsk. Koszt zwrotu pokrywa konsument.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu >> FORMULARZ ZWROTU

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Okulary wykonane na zamówienie zgodnie ze specyfikacja Klienta tj. z personalizowanymi soczewkami nie podlegają zwrotom >> regulamin


Wymiana

Wymiana jest możliwa, jeżeli w chwili przyjęcia przez nas przesyłki, mamy na stanie wybrany produkt na wymianę. W przeciwnym razie dokonamy zwrotu. 

Skontaktuj się z nami mailowo blogshopsklep@gmail.com zgłaszając chęć wymiany i podając nazwę modelu na który chcesz wymienić swoje zamówienie. Odpowiemy na Twoje zapytanie czy w tym momencie taka wymiana jest możliwa. 

Paczkę zwrotną należy odesłać na adres Blog Shop "WYMIANA", Jacka Malczewskiego 118/1, 80-112 Gdańsk. Do paczki zwrotnej należy dodać oświadczenie lub odręcznie napisaną adnotację zawierającą imię nazwisko, numer zamówienia i informację o wymianie na jaki model/kolor chcesz wymienić produkt. Koszt paczki zwrotnej pokrywa konsument.


Reklamacja

W pierwszej kolejności należy zgłosić reklamację na adres mailowy blogshopsklep@gmail.com, proszę podać nr zamówienia, opisać wadę i przesłać zdjęcie na którym wada będzie widoczna. Odpowiemy niezwłocznie na Twoją reklamację i przekażemy Ci dalsze wskazówki.

Gwarancja:

Na wszystkie okulary udzielana jest 12 miesięczna gwarancja producenta. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedstawienie potwierdzenia zakupu. Gwarancja liczy się od dnia sprzedaży produktu. Zgłoszenia reklamacyjne należy kierować bezpośrednio na adres email blogshopsklep@gmail.com
Gwarancją nie są objęte: zarysowania mechaniczne okularów, złamania okularów powstałe w wyniku czynnika mechanicznego, uszkodzenia okularów wynikłe z niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania.
Okularów nie należy poddawać działaniu słonej morskiej wody lub innych żrących substancji chemicznych – uszkodzenia okularów powstałe na skutek działania wody morskiej oraz innych żrących substancji chemicznych nie kwalifikują się do postępowania reklamacyjnego.


Zlecenie usługi montażu soczewek

Usługa montażu soczewek jest usługą wykonywaną na zlecenia Konsumenta. Dlatego dla tej usługi nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość.

Pamiętaj!

Jeżeli nie chcesz stracić prawa do zwrotu, polecamy zakup samych oprawek ze szkłami typu demo lens czyli bez usługi montażu. Po przymierzeniu oprawek, będziesz mogła/mógł zdecydować czy chcesz skorzystać z usługi montażu spersonalizowanych soczewek.

Regulamin sklepu https://theblogshop.pl/strona/regulamin_theblogshoppl

9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a). których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, to jest w szczególności umów, których przedmiotem był zakup:

I. szkieł korekcyjnych wykonanych na indywidualne zlecenie Klienta lub zgodnie z danymi wskazanymi na recepcie,

II. zakupu oprawek wraz ze szkłami korekcyjnymi, soczewek z uszlachetnieniem LED Control o których mowa w ust. 5 lit. a. powyżej.

b). o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy


Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt