Zwroty
Jeżeli zamówiłeś okulary w celu przymierzenia ich na spokojnie w domu i/lub z zamiarem oddania części lub całości zamówienia, pamiętaj aby zachować opakowanie w którym zamówienie zostało do Ciebie wysłane.
Nie marnuj opakowań, wykorzystaj je ponownie i bądź EKO.
Zwrot zamówienia
Pamiętaj! Zwrot zamówień jest możliwy tylko drogą wysyłkową.
- Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu doręczenia paczki.
- Poinformuj nas mailowo o chęci dokonania zwrotu e-mail blogshopsklep@gmail.com
- Nadaj paczkę zwrotną niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpiłeś od umowy. Kupujący ponosi bezpośredni koszt zwrotu.
- Zwracany towar powinien być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.
- Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.
- Na realizację zwrotu środków mamy ustawowo 14 dni. Mimo wszystko zwroty staramy się realizować na bieżąco.
Krok 1: Uzupełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki (rozkładana karta, formularz jest w wewnętrznej części) lub pobierz formularz zwrotu i uzupełnij go oraz dołącz koniecznie do zwracanych produktów.
Krok 2: Spakuj rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i odeślij na adres:
BLOG SHOP ZWROT,
ul. Starogardzka 45/lokal s6,
83-010 STRASZYN
Zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost
Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem paczkomatów
- Wejdź na stronę InPost SzybkieZwropty.pl, z listy sklepów wybierz THEBLOGSHOP
- Wybierz Gabaryt A – mała przesyłka
- Uzupełnij formularz zwrotu
- Zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost to koszt 12 zł. Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.
https://szybkiezwroty.pl/pl/theblogshop
Pamiętaj! Okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne korekcyjne i wszystkie inne zamówienia z opcją PERSONALIZUJ OKULARY nie podlega zwrotowi.
Art. 38. [Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy] – Prawo konsumenta.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczeń przez przedsiębiorę utraci prawo do umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;