Zwroty

Jeżeli zamówiłeś okulary w celu przymierzenia ich na spokojnie w domu i/lub z zamiarem oddania części lub całości zamówienia, pamiętaj aby zachować opakowanie w którym zamówienie zostało do Ciebie wysłane.
Nie marnuj opakowań, wykorzystaj je ponownie i bądź EKO.
Zwrot zamówienia
Pamiętaj! Zwrot zamówień jest możliwy tylko drogą wysyłkową.
- Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu doręczenia paczki.
- Poinformuj nas mailowo o chęci dokonania zwrotu e-mail blogshopsklep@gmail.com
- Nadaj paczkę zwrotną niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpiłeś od umowy. Kupujący ponosi bezpośredni koszt zwrotu.
- Zwracany towar powinien być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.
- Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.
- Na realizację zwrotu środków mamy ustawowo 14 dni. Mimo wszystko zwroty staramy się realizować na bieżąco.
Krok 1: Uzupełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki (rozkładana karta, formularz jest w wewnętrznej części) lub pobierz formularz zwrotu i uzupełnij go oraz dołącz koniecznie do zwracanych produktów.
Krok 2: Spakuj rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i odeślij na adres:
BLOG SHOP ZWROT
ul. Malczewskiego 118/1
80-112 Gdańsk
Zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost
Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem paczkomatów
- Wejdź na stronę InPost SzybkieZwropty.pl, z listy sklepów wybierz THEBLOGSHOP
- Wybierz Gabaryt A – mała przesyłka
- Uzupełnij formularz zwrotu
- Zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost to koszt 12 zł. Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.
Zwrot za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Tu nadasz paczkę za pośrednictwem firmy link
Pamiętaj! Okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne korekcyjne oraz LED Control nie podlegają zwrotom.
Art. 38. [Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy] – Prawo konsumenta.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:1
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczeń przez przedsiębiorę utraci prawo do umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;